من بريد المدونة

 النهاردة اتعرضت لاسؤ المواقف الي اتعرضتلها في حياتي 

 روحت لعيادة سباركل الي فوق للودي في شارع الرهاب المفروض انها عيادة محترمة و ليها اكثر من فرع و بتعرف تختار الناس الي شغالة فيها خصوصا ان اغلب التعامل مع ستات اول تعامل معاها كان من شهر روحت علشان اعمل تقشير من المصيف المهم كلمتهم قالو تمام تعالي مفيش مشكلة و لما روحت قالو لاء لازم تدخلي للدكتور و تدفعي كشف يا جماعة الله يكرمكو انا بعمل كدة كل سنة وعارفة انا عاوزة اي لا لازم تدخلي للدكتورة دخلت للدكتورة عطتني دواء ب ٦٠٠ جنيه في حين اني رايحة اعمل حاجة بنص المبلغ ده ده غير الكشف جبت العلاج و مشيت عليه شهر و شي التهب  و غير انه جاله جفاف و طلع حبوب تحت الجلد ده بعد العلاج المهم اتصلت بالمركز يا جماعة انا عاوزة اعمل تقشير و دخلوني للدكتورة علشان اقول علي الي حصل و تكتبلي حاجة جديدة فسالتهم قولتهلم هي الدكتورة ديلر انا مغلطش فيها لان معظم الدكاترة ديلر عادي بتكتب ادوية معينة علشان تاخد نسبة بس المهم يكون كويس كل واحد يقدر شغله زي ما هو شايف و قوتلها لو هي كدة مش مشكلة الفلوس ربنا يعوض عليا بس تكتبلي حاجة جديدة تجيب مفعول قالولي تعالي الدكتورة في انتظارك روحت و قعدت ساعة و بعدين دخلوني للدكتورة اول ما دخلت راحت مشغلة الريكودات زي ما كون خنتها فليم هندي فعلا و بعدين راحت مصوته في وشي و طرداني و راحت شاتمه بابشع الالفاظ قولتلها ماتزعقيش انا جاية هنا بفلوسي و روحت طالعة من لاوضة راحت جيباني من ظهري و هابده دماغي في الحيط انا جالي زي فقدان وعي انا دمش عارفة اتكلم ولا اصرخ حتي وراحت سحلاني و حبساني في العيادة و كل ده الكميرات بتصور المهم اتصلت ببابا يلحقني  جالي المهم كلمت النجدة محدش جه او هما كلموها من وريا قالولها متجيش و الناس هدت بابا و مشيت روحت علي القسم و عملت تقرير طبي اخدت ٢١ يوم جسمي كدمات ودماغي وارمة غير الاهانة  لقيت ناي بتكلم بابا بقولوله لم الدنيا صاحب المركز ليه معارف في امن الدولة ....باختصار انا مش هسيب حقي و حسبي الله و نعم الوكيل ..ساعدوني اجيب حقي 

جالي اكثر من ماسيدج ناس بتقولي انهم حرقو وشهم و الي بيقولو المكان معاملة مش مريحة و الي بيقولو انهم عطوهم ادوية غلط ...و في ناس بعد كل ده تدخل تقول لااااا انا مفترية و مدعية وانا مش بعمل كدة علشان فلوس انت كنت هاخد خدمة مقابل فلوس الي انا دفعاها  وامشي بس لما الموضوع يتطور للضرب يبقي الي غلط بتادب بالقانون 

Comments

Search This Blog

Archive

Show more

Popular posts from this blog

TRIPASS XR تري باس

CELEPHI 200 MG, Gélule

ZENOXIA 15 MG, Comprimé

VOXCIB 200 MG, Gélule

Kana Brax Laberax

فومي كايند

بعض الادويه نجد رموز عليها مثل IR ، MR, XR, CR, SR , DS ماذا تعني هذه الرموز

NIFLURIL 700 MG, Suppositoire adulte

Antifongiques مضادات الفطريات

Popular posts from this blog

علاقة البيبي بالفراولة بالالفا فيتو بروتين

التغيرات الخمس التي تحدث للجسم عند المشي

إحصائيات سنة 2020 | تعداد سكَان دول إفريقيا تنازليا :

ما هو الليمونير للأسنان ؟

ACUPAN 20 MG, Solution injectable

CELEPHI 200 MG, Gélule

الام الظهر

VOXCIB 200 MG, Gélule

ميبستان

Popular posts from this blog

TRIPASS XR تري باس

CELEPHI 200 MG, Gélule

Popular posts from this blog

TRIPASS XR تري باس

CELEPHI 200 MG, Gélule

ZENOXIA 15 MG, Comprimé

VOXCIB 200 MG, Gélule

Kana Brax Laberax

فومي كايند

بعض الادويه نجد رموز عليها مثل IR ، MR, XR, CR, SR , DS ماذا تعني هذه الرموز

NIFLURIL 700 MG, Suppositoire adulte

Antifongiques مضادات الفطريات

Popular posts from this blog

Kana Brax Laberax

TRIPASS XR تري باس

PARANTAL 100 MG, Suppositoire بارانتال 100 مجم تحاميل

الكبد الدهني Fatty Liver

الم اسفل الظهر (الحاد) الذي يظهر بشكل مفاجئ bal-agrisi

SEDALGIC 37.5 MG / 325 MG, Comprimé pelliculé [P] سيدالجيك 37.5 مجم / 325 مجم ، قرص مغلف [P]

نمـو الدمـاغ والتطـور العقـلي لـدى الطفـل

CELEPHI 200 MG, Gélule

أخطر أنواع المخدرات فى العالم و الشرق الاوسط

Archive

Show more